Przejdź do głównej zawartości

Zabawy z Fimo air



Witam :)
Zapowiedziałam zdjęcia prac z innych mas plastycznych Fimo.
To masy schnące na powietrzu Fimo air natural , laght, basic.

Kwiaty wykonałam z masy Fimo air light, figurki z masy Fimo air basic, a pojemniczek i miseczkę z masy Fimo air natural. Kiedy już uporam się z aniołkami komunijnymi szerzej napiszę o masach, każdej z nich trzeba poświęcić osobny post bo każda jest inna. Wrzucam wszystkie zdjęcia razem, podpowiedzcie mi którą masę opisać jako pierwszą .
Dziękuję za tal liczny udział w moim candy. Kto się jeszcze nie zapisał może zrobić to teraz, link do candy w panelu bocznym lub TU (klic)
Bardzo mi milo że mnie odwiedzacie, dziękuję za wszystkie komentarze :*
Pozdrawiam serdecznie.

                                                                                                                                                    





                                           








       


Komentarze

  1. ale piękne rzeczy - szczególnie kwiaty i aniołeczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...śliczności, kwiaty jak żywe, a domek z ptaszkami uroczy. Cieszę się już na nowe posty tematyczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiaty jak żywe. Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zachwyciła ta pierwsza róża, na początku pomyślałam że jest żywa. Rewelacja! Bardzo jestem ciekawa co to za masy. Mam nadzieję, że dowiemy się o nich coś więcej w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiarygodnie piękne są Twoje prace...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę coś o kwiatach! Są cudne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiety wyglądają prześlicznie. Ja chętnie dowiedziałabym się coś o Fimo air light, bo niedawno zastanawiałam się nad jej kupnem, ale nie wiedziałam co to za masa i co mogłabym z niej zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne to wszystko,aniołek naj..

    OdpowiedzUsuń
  9. Te w doniczce jak żywe, podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty najcudniejsze, jak żywe - jestem pełna podziwu. W związku z tym proszę o opis jako pierwszej - masy air light.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama trochę lepie z Fimo, więc jestem bardzo ciekawa Twoich opisów tych nowych mas. Miałam jak na razie styczność tylko z Fimo Soft... jak wiadomo wszystkie te masy trochę kosztują i dlatego boje się eksperymentowania i z chęcią o nich poczytam. Kolejnośc doprawdy może być dowolna - będę śledzić Twojego bloga i czekać na pojawienie się wszystkich opisów :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne te kwiaty, niesamowite jak żywe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz