Przejdź do głównej zawartości

Prywatne tropiki ;)

Ponieważ chłodna wiosna i nosa nie chce mi się z domu wyściubiać znalazłam swoje własne lekarstwo na brak ciepełka i kolorów... Lepię sobie kolorowo a nawet tropikalnie ... To zamówienie zrobiłam z termoutwardzalnej masy plastycznej Premo a ponieważ jest spore jak na moje moce przerobowe podzieliłam je na części. Koniki morskie już kiedyś robiłam, lampiony zresztą też. Bywa że projekty się powtarzają co mnie bardzo cieszy ;))
Pracowało mi się bardzo przyjemnie kiedy lepię zapominam o całym świecie... tym razem nabyłam doświadczenia i nauczyłam się czegoś nowego. Efekt widać na zdjęciach poniżej, dodałam tylko dwa gdyby ktoś chciał więcej zapraszam (clik)  czyli do mojego albumu na  Picassa.
I tu pytanie do Was : czy chciałybyście żebym napisała coś o pracy z masą Premo ? Może macie jakieś pytania albo chciałybyście wymienić się doświadczeniami ? Napiszcie proszę, będę wdzięczna za wszystkie sugestie.




Dziękuję za odwiedzimy i zapraszam ponownie :)

Komentarze

  1. Koniki są cudowne i dopracowane w każdym szczególe, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. biorąc pod uwagę że o masie z która pracujesz nigdy nie słyszałam to bardzo chetnie :) a stado koników mnie powaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to świetnie wygląda.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo poproszę, o co w tej masie chodzi bo kompletnie nie mam pojęcia" z czym to się je":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, hi, hi - no to obie siedzimy w konikach :) Ja też realizuję zamówienie na tes stwory, ale końca jeszcze u mnie nie widać:( Twoje są cudne!!!!
    O masie chętnie poczytam, może coś nowego mnie wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne:D coś wspaniałego na prawdę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te koniki i zastanawiam się czy są robione z jakiejś formy? Bardzo chętnie poczytałabym o pracy z masą Premo. Trudno mi sformułować jakieś konkretne pytania bo zbyt mało o nich wiem i właściwie wszystkiego jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)Koniki morskie są robione ręcznie a masa Premo to wysokiej klasy modelina. Jak wiadomo tworzę głównie z modeliny, mam ceramiczną dusze i lepić muszę ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Jakie piękne! Ale masz talent! Super ta masa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje koniki są zachwycające, można się na nie gapić godzinami :)Lampiony bardzo wiosenne i też je lubię w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszło mi się trochę z lepieniem tych koników ale sama jestem zadowolona z efektu...pewnie za jakiś czas popatrzę na nie i powiem phi ...takietam ....puki co jestem zadowolona i się chwalę a za dobre słowo pięknie dziękuje :)

      Usuń
  10. właśnie przeglądam ulotki z Polyform i mówię do siebie "gdzie ja to już widziałam", zaraz zajrzałam do Ciebie i widzę, że dobrą miałam intuicję:)
    Piękne prace i stają się sławne :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz